Het is zo dat op dezelfde ovaal andere locs het uitstekend hebben gedaan tot mijn grote voldoening, maar niet die ene.
Ik ben terug opgestart in N-schaal. Om te oefenen een ovaaltje met vier wissels alles materiaal Peco. Zes blokken worden beheerd door zes BM3 van Lenz ABC-techniek. Het rijproces wordt gestuurd met een LZV100 centale en een transformator TR100b(Lenz)
Ik begrijp het geprikkeld en gepikeerd zijn. Ik ben geen leugenaar en schrijf neer wat ik zie en vaststel.
wat je een fout in de decoder instelling noemt bedoel je daarmee de programmering, als dat zo is, die heb ik laten uitvoeren door een prof.
De rijrichting van beide adressen werd met de handregelaar gewijzigd maar de beide adressen werden niet omgedraaid, beide adressen rijden tegen de rijrichting in.[knip]De rijrichting van beide adressen werd met de handregelaar gewijzigd maar de beide adressen werden omgedraaid, de beide adressen rijden met de rijrichting mee
De locdecoder van adres 88 heb ik in adres 2 gestoken en andersom. Resultaat de foute loc blijft fout en de o.k.-loc blijft o.k.
De lokdecoders zijn niet de spelbrekers maar volgens mij de loc met adres 88. Een Jägerndorfer öbb2143 waarvan ik geen techische specificaties heb.
Ik heb een LZV 100 Centrale met een handregelaar LH01, daarmme progammeer ik, maar uitlezen graag meer uitleg.
@Ronald Koerts, je lijkt toch gelijk te hebben dus excuses!
Bij mijn beste weten kun je met de normale rode Roco Multimaus niet uitlezen (alleen met de blauwe versie), maar misschien weer wel in de POM-modus met de LRC120. Geen idee.