Wim, Tis niet dat ik negatief ben over de schijf hoor. Misschien was mijn verwachting te hoog. Het is een mooie schijf om te zien. Vergeleken bij de Fleischmann ziet hij er wel heel steriel uit, maar je zou hem kunnen verweren. Ik ben er inmiddels achter dat de Roco schijf wel heel vlak moet liggen. Want los op de tafel draait hij wel goed. En wat die kortsluiting betreft, hoop ik ook op wat advies. Maar ik krijg de indruk dat de Roco schijf niet heel veel wordt gebruikt. Kan er hier op het forum vrij weinig over vinden. Overigens ben ik maar over die schijf bezig, maar wil toch nog effe wat kwijt. Wat wordt/is die baan van jou schitterend. Heb mede door jou foto’s ook maar diverse matjes groen besteld.
Hoi Wim,Als ik de teksten op de wagons goed kan ontcijferen, hebben die geen betrekking op een samenstelling met een (stoom) kraan, bijvoorbeeld een 90 t Ardelt. In spoor I is er een in de maak bij KM1 (https://www.km-1.de/html/dampfkran_90_t.html), compleet met hulp wagens, maar niet het type van jouw foto.Ik zou ze gewoon in een werktrein plaatsen zonder een kraan, eventueel nog met een of twee andere werkwagons. Zelf heb ik de Roco set 41084 en daar zitten gelijkaardige drie-assers in. Maar, geoorloofd is wat bevalt.Met vriendelijke groet,Wies.
Misschien een vreemde vraag, Wim.Waarvoor dient die brug die langs de rotswand komt te liggen.Houden daar gewoon de rotsen op, waardoor er een kleine kloof komt?Of komt daar iets uit de bergen, een weg of zo?Over de wagonset kan ik jou helaas niks vertellen.
Vraagje over de Roco 67198 set.