Hoi Meino.Ja helemaal duidelijk. Zelf heb ik ook een hekel aan fotobewerkingsprogramma's met een abonnement. Ik wil gewoon niet vast zitten aan zoiets!! Vrijheid blijheid zeg ik altijd.En mocht je nu, straks, later, of wanneer dan ook nog mooie foto's willen plaatsen dan doe je dat gewoon hoor. Foto's van treinen hobby gerelateerde items worden hier altijd ZEER op prijs gesteld
Dag, ik vond de foto van de Roco BR23 die ik gisteren liet zien, toch niet zo fraai, dus heb ik even een andere gemaakt.Groet Meino
Perfect gevangen die Kittel bij de halte Neustadt/Weinstrasse.In het echt zit daar een spoorwegmuseum.Maar dat is waarschijnlijk al bij iedereen bekend:http://www.eisenbahnmuseum-neustadt.de/Ga zo door Wim!Mvg, Erich
Even gecontroleerd en inderdaad, bij de BR 23 van Roco ontbreekt de beugel geheel, terwijl die bij andere Roco modellen (bv. BR 44, BR 41) wel aanwezig is. Vreemd.Met vriendelijke groet,Wies.
Wim,InfraView is een MS programma. Er is geen Apple app van.Je foto's kun je ook goed bewerken met de standaard fotoapp op je MacBook Air.Verder is er nog een aantal (gratis) apps met filters zoals z/w en sepia (Filters for photos, Collaget 3 Free).Gr,Dirk