Moderne locs zijn ook meer dan welkom !!
Wim, je moet het me eens uitleggen. Je maakt echt waanzinnig mooie foto's. Prachtige loks die de revue passeren. Geniet er echt van.En ja .....smaken verschillen. Maar iets moet me van het hart.Eeeeh ..... die rare koekjes met die 2 gaatjes onder de rails kunnen me niet bekoren en doen een beetje afbreuk aan al dat moois wat je laat zien.Leg het me uit wat het is. Niet dat ik het dan wel mooi vind maar dan snap ik het wellicht.
Hoi Niek,Hoe is het in Canada met de modelspoor hobby. Leeft dat daar een beetje? En heb je er wel goede modelbouwwinkels? Zelf heb ik wel een beetje het idee dat schalen groten dan H0 wat gangbaarder zijn bij jullie maar ik kan het mis hebben want ik ben nog nooit in Canada geweest. Maar het beeld wat ik er op afstand van heb is dat het een erg mooi land is met een nog mooier natuur.
Zo te lezen woont Niek in British Columbia.Grt. Ric.
Zelf vind ik ze mooi maar bij nader inzien niet tussen de rails. Dit ga ik nog veranderen.En ik heb alleen voor de foto's wat platen neergelegd voor de aankleding.Later, als de platen op maat zijn gemaakt en verweerd, komen ze op een gedeelte van het industriecomplex. Maar dus niet tussen de rails.