Er mocht er iemand weten waar ik deze wagon nog kan krijgen, zou ik het niet erg vinden om dat te weten via een PB.
Ik ben bang dat dat best lastig gaat worden. Ben zelf ook zoekende geweest naar een 2e exemplaar maar tot nu toe nergens in Nederland tegen gekomen.
Hoi Wim,Vraagje nav je laatste fotoserie: hoe/waarmee heb jij de binnenkant van die tunnel gemaakt?Gr Frank
Fleischmann heeft deze rijtuigen eerder in 1993 uitgebracht in een set (4890) met een T 18 (4820). De combinatie bestond uit een drie-assig bagagerijtuig (5893), een drie-assig coupérijtuig 3e klasse (5892), een coupérijtuig 3e klasse op draaistellen met sluitseinen (5890) en een coupérijtuig 1/2/3 klasse op draaistellen (5891). Tussen haakjes de artikelnummers.De laatste twee zijn vrijwel identiek aan nu uitgebrachte rijtuigen en kunnen daarmee prima gecombineerd worden. Die drie-asser is ook een leuke toevoeging. Mooie tweedehands exemplaren worden geregeld te koop aangeboden.Groeten, PeterEdit: in de aankondiging van de dit jaar uitgebrachte rijtuigen en op hun website heeft Fleischmann foto's gebruikt van de genoemde rijtuigen uit 1993. Alleen de koersborden zijn geblurd.
Hoi Wim,Alle zondag plaatjes worden/zijn nu op eenzelfde plek gemaakt.Misschien is het leuk om strakjes als de industrie af is , daar ook weer plaatjes te maken.Dus gebruiken wat je nu hebt, en dan later nieuwe plaatjes?Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe je de moderne chemische faller fabriek opnieuw vorm gaat geven