Ik vind dat als het klaar is, ze wel even een reporter van Rail of Eisenbahn Journal langs mogen sturen Edit: daar dacht ik ook net aan, ga je nog wat doen met verlichting? Schijnwerpers of zo?
Hallo Wim,Ik zit net een uur dit draadje door te spitten en heb nog maar een fractie gezien. Wat een gigantisch project. Maar vooral mooi! Nu kan ik wel zeggen: ik wil ook een kasteel bouwen, maar laat ik realistisch blijven... Ik ga 'volgen' nu (pas) aanzetten. Want ik wil meer van je kasteel zien! Groet,Albert
Het zou al verschil maken als niet essentiële zaken daar niet zouden rondhangen,Griekse yoghurt,accu en oplader,16 plakband rol houders,die hebben voor je verweren daar niks te zoeken Potjes die je niet nodig hebt in een rekje plaatsen,ipv neerleggen helpt wellicht ook.....Bij mij is t nie zo'n bende,maar da kan ook nie anders,ik heb momenteel totaal geen zin om hier verder te knutselen. En zelfs als dat anders was,dan nog hoef ik niet zoveel voorhanden te hebben om dingen te maken,scheelt alweer een potje of 30