Hallo Sjoerd.Ik wist niet dat Trix een wagonset voor deze loc had.Wat is het nummer van deze set?
Maar om nu (t.z.t.) ijsjes mee naar Houten te nemen......... Alhoewel, met een goed koelbox moet het wel lukken.
Toch maar even een loc "boven" de nieuwe muur op de foto gezet
...Vergeet geen waarschuwingsbord neer te zetten evt met een lamp,anders dan is alles wat er uit die poort komt goed plat of verkreukelt,je ziet immers zo niet wanneer er iets over dat spoor rijd zonder 1st half op het spoor te staan ...
...Het is maar een doodlopend industrie spoortje Floris. Alleen bedoeld voor het afgeven en ophalen van wat grotere goederen. Dus er wordt hooguit stapvoets gereden....
Volgens mij moet je ze moeilijker gaan maken Wim. Ze raden het wel erg snel.....
Dus niet als in Leek: doorgaand spoor door het dorp, vlak langs winkels
Hallo Wim,Quote : De naden in de muur worden later met gips zoveel mogelijk weggewerkt.En de muur wordt nog lekker verweerd.Ondertussen weet ik hoe je werkt Gaat helemaal goed komen. Vindt het nu al heel erg mooi
Tja, er zit hier gewoon erg veel kennis gecombineerd met een scherp oog
Nou Jacob als een spoor in het echt vlak langs winkels kan lopen dan kan het op een industrieterrein ook wel vlak langs een fabriek