Hoi Wim,De plek van de mijn lijkt me prima, recht of schuin, beide versies spreken me aan. Wat is eigenlijk de hoogte van het laagste niveau? En van het hoogste niveau, waar je kasteel staat te pronken? Het toepassen van een aantal zichtbare niveaus spreekt me erg aan. Zo kan je veel meer scenery en rails kwijt! Groeten Sven
Hoi Wim,Mijn spreekt de schuine versie ook meer aan.Ik moet wel zeggen dat die foto's welke omhoog zijn genomen, zoals bijvoorbeeld de laatste echt geweldig zijn.Wat een dieptewerkingWat zal dat uiteindelijk een mooi gezicht worden met de rotsen muren etc etc.Ach over 2 jaar zullen we het wel zien. Ik neem aan dat je van boven naar beneden zult gaan werken, dus ben je nog wel even zoet.Nogmaals prima plek.Maar waar komt dan je grote BW? Komt die dan recht tegenover de kleine BW op hetzelfde niveau?
Wimik blijf het indrukwekkend vinden, bruggen, ravijnen, tunnels en mijnen. Ik vraag me af ken jij de "Gorre & Daphetid" van John Allen? Daar doet het me soms aan denken.Groet Meino