Dan heb je een concurrentievoordeel want kun je daar je eigen strategie en programma op afstemmen.Ik dacht dat jij ondernemer was? Kwam je hier niet zelf op?Steyn
Mhe, zie ik niet zo direct gebeuren Steyn.Daar is Roco/Fleischmann niet goed genoeg voor.Roco/Fleischmann moet het vooral van massaproducten hebben voor hun grote/loge boel draaiend te houden, ze kunnen nooit zo gespecialiseerd en gedetailleerd worden als bv een Jagerndorfer, ESU, Railad, Van Biervliet, Artitec om er maar een paar te noemen, of ze gaan de prijzen van hun loks richting 1000 euro moeten duwen om uit de kosten te raken.Versta me niet verkeerd, Roco heeft prachtige treinen, maar ik zie ze niet direct hun ganse bedrijfsvoering omgooien om de hoogst mogelijke kwaliteit op de markt te kunnen gaan aanbieden, voor een kleiner aantal klanten.Ik vermoed dat ze wel stilletjesaan marktaandeel aan het verliezen zijn aan bv een LS Models en ACME die heel prachtige wagons en loks aanbieden die net iets hoger van kwaliteit zijn dan henzelf, en ook Piko zal wel een deeltje van hun marktaandeel aan het snoepen zijn met de mooie en inoverende dingen die ze tegenwoordig uitbrengen ( Vossloh G6 anyone ? ).Maar daar zullen ze bij Roco/Fleischmann toch iets anders moeten op zien te vinden dan gewoon te kijken hoeveel lokjes/wagonnetjes er van andere merken er bij Lippe buitengestuurd worden elke dag.
en als je dan kijkt dat Roco ook tegenwoordig de nieuwe passagierwagons op rond de dik 60 euro zet