misschien moeten de fabrikanten ook eens op de schop?
Dan nog iets anders, waar je ook komt de voorraad is altijd laag, en de beloofde artikelen zijn nooit in voorraad, misschien moeten de fabrikanten ook eens op de schop? Bij een goede voorraad, en betaalbare producten kan men veel meer verkopen, en gaat de verkoop ook veel beter voor dit soort bedrijven?
Leg me dat eens uit ?
Heeft het niet meer in zijn van onze mooie hobby ook niet te maken met het totaal onzichtbaar zijn van dit soort winkels in de winkelstraten?
Nou gewoon wat er staat, fabrikanten moeten gewoon zorgen dat er voldoende in de winkels staat, zodat mensen geen jaar op een gewilde locomotief hoeven te wachten. Of dat je gewoon naar de winkel kan gaan en een startset kan kopen. En anders moeten ze niet klagen dat het zo slecht gaat met de verkoop.Een lege vitrine spreekt niet aan tot kopen!Groet Hans
Dat laatstgenoemde bedrijven uit de winkelstraten verdwenen zijn heeft andere redenen: ruimtegebrek door het grote aantal vierkante meters dat ze nodig hebben, te weinig parkeerplaatsen en deels het niet meer krijgen van een hinderwetvergunning.
... deels het niet meer krijgen van een hinderwetvergunning.
Nou gewoon wat er staat, fabrikanten moeten gewoon zorgen dat er voldoende in de winkels staat, zodat mensen geen jaar op een gewilde locomotief hoeven te wachten.
Ik ben bezig met de uitlevering van een type locomotief, en tot nu toe heb ik er 8 van de bestelde 20 binnen gehad en uitgeleverd.We praten dan wel over bestellingen van winkeliers / klanten uit 2012 !