Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Encyclopedie
Doneren
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€172.50
Per saldo:
€-77.50
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 12-01-2021
Algemeen
Kalender
Plaatje uploaden
Hoe werkt plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Filmwedstrijd
Youtube kanaal
Modelspoorwinkels
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Roco versterker 10761 opgeblazen, te repareren?
door
Duoblock
Vandaag
om 00:46:47
kwaliteit B-Models
door
Duoblock
Vandaag
om 00:33:20
Raadplaatje
door
Martin Hornis
Vandaag
om 00:26:44
DKM/Holland Rail 2400 hekjes
door
KNed
Vandaag
om 00:14:15
Van Biervliet/B Models 2019, nieuws van de fabrikant
door
Duoblock
Vandaag
om 00:12:42
www.NLinModel.nl - Nederlands modelspoor overzicht
door
KNed
Vandaag
om 00:06:14
Verbouwing Amsterdam Centraal
door
Jeroen Mooij
Vandaag
om 00:04:55
Spoorboekje Staatsspoor 1914 - Voornaamste buitenlandsche verbindingen Emmerik
door
MathieuN
Vandaag
om 00:04:01
Artitec 2021, HO en N. Nieuws van de fabrikant
door
Bert van Gelder
27 januari 2021, 23:46:46
Falkenheim
door
Frank 123
27 januari 2021, 23:35:13
Nieuwe bome, verse nieuwe bome!!!
door
jaco1988
27 januari 2021, 23:13:09
LTM-51 Garratt in messing, Spoor-0
door
Debvd
27 januari 2021, 23:11:51
Probeersel in schaal 0, als dat maar wat wordt!
door
jaco1988
27 januari 2021, 23:11:44
MB-module: "Charleroi Route de Mons"
door
jaco1988
27 januari 2021, 23:08:55
NS 6100 van GM&S
door
Ivo tB
27 januari 2021, 22:59:31
Verschil in functies Piko 2205 en 2375 -> cv's uitlezen lukt niet.
door
Michiel 80
27 januari 2021, 22:47:26
Uhlenbrock 65600 klemstekker
door
d.vanaalst
27 januari 2021, 22:46:22
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Sjaak2
27 januari 2021, 22:44:04
Bedrading locomotief solderen
door
Carl
27 januari 2021, 22:40:45
Welk karton voor een perron ?
door
MOVisser
27 januari 2021, 22:13:17
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
St00mboy
27 januari 2021, 21:52:42
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
27 januari 2021, 21:50:13
Stoom in de jaren 70 op berlijn Bahnhof Zoo
door
Ronald69
27 januari 2021, 21:44:20
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
Klaas Zondervan
27 januari 2021, 21:40:15
Fleischmann wisselspoelen 6441 en 6442, schakelen soms niet, DCC met DR4018
door
phdirk
27 januari 2021, 21:35:50
DCC++ basisstation geen baanspanning, wel oplichtende LED's op motorshield
door
spock
27 januari 2021, 21:30:59
Prutser begint met een diorama.
door
Railhopper
27 januari 2021, 21:21:21
Artitec in NOS journaal: 'Naar China verzenden is makkelijker'
door
mDDM
27 januari 2021, 21:05:38
Waar in de wereld is Mme. Sousterre?
door
Arjen52
27 januari 2021, 20:57:34
Corona en modelbouw
door
charp
27 januari 2021, 20:47:04
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 700 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 10944
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 mei 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go