Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
20 jaar BNLS
door
Frank 123
Vandaag
om 22:07:05
Hornby-international 2025
door
Quinzeedied
Vandaag
om 21:41:08
Philotrain NS6001-6006 (niet kijken als je blij met jou philotrain bent)
door
orientexpress
Vandaag
om 21:37:04
VERPLAATST: Zaagsel?
door
Duikeend
Vandaag
om 20:47:55
Spin Off BentheimerEisenbahn, aanrijding in Lauenbruck
door
Forever Rocofan
Vandaag
om 20:05:25
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
BartvD
Vandaag
om 20:03:51
Een nieuw begin
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 19:28:07
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Martijn1974
Vandaag
om 18:43:51
NZH A 1001 - 1004
door
Gerco van Beelen
Vandaag
om 18:35:12
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
Vandaag
om 18:33:07
Klein baantje 1200x1200mm
door
hervé
Vandaag
om 17:51:30
Ervaringen met veilingsites enzo (Marktplaats, Ebay, Catawiki, etc).
door
prutser
Vandaag
om 17:35:20
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
Wim Vink
Vandaag
om 17:05:14
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 17:03:23
Piko 2025
door
Simon Stenneberg
Vandaag
om 16:58:56
NS2900-serie / Staatsmijnen SM 150-serie (H0)
door
mamory
Vandaag
om 16:20:35
Br 38 Piko Superen.
door
saskia
Vandaag
om 16:04:08
Inhoudsopgave blog Hans Reints
door
Hans Reints
Vandaag
om 15:23:22
Mijn Ned. N. Spoorbaan ''Echthoven''
door
Jelmer
Vandaag
om 15:18:51
wiel met 3 mm asgat monteren op as van 2 mm....
door
Marco Staartjes
Vandaag
om 14:03:29
Esu Ecos - Aansluiten en verdelen spanning over meerdere boosters
door
RobVille
Vandaag
om 14:03:00
PB Models, ICR-rijtuigen
door
Jelmer
Vandaag
om 12:53:49
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 12:32:39
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
JohanDC
Vandaag
om 12:02:07
Reizigersmaterieel Twentelijn in de jaren '70
door
1200blauw
Vandaag
om 11:45:45
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Vislijn
Vandaag
om 11:44:34
BR-18.6 Schaal-0.
door
FritsT
Vandaag
om 10:58:53
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Bertholdowitsch
Vandaag
om 10:54:34
Br 41 Weinert, loop of sloop ?
door
puntenglijder
Vandaag
om 09:47:36
Aanluiting tussen tender en stoomlok
door
Lobomotion69
Vandaag
om 03:39:06
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1172 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12433
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go