Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Roco modellen op aliexpress
door
maartenvdb
Vandaag
om 14:04:41
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Hans Reints
Vandaag
om 14:02:36
Tips voor een natuurgetrouwe modelbaan
door
Ronald81
Vandaag
om 13:49:56
De Passage, een minimalistisch tentoonstellingsbaantje (H0)
door
Martijnstein
Vandaag
om 13:48:16
Seinen programeren met de Pro-Link naar de 10837 dec.
door
HugoB123
Vandaag
om 13:39:19
ByPass Junction, een Amerikaanse modelbaan in N
door
RobVille
Vandaag
om 13:31:38
Lenz Standard+ V2 doet gek
door
Nijboer
Vandaag
om 13:24:35
Toon hier je (model)TRAM foto's.
door
Pauldg
Vandaag
om 13:24:27
Trix 1707 DCC resetten
door
Luud H
Vandaag
om 13:18:40
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
Vandaag
om 13:00:47
Airtex foto behang als achtergrond
door
robstuart
Vandaag
om 12:31:41
Van 2D afbeelding naar 3D model
door
Stootjuk
Vandaag
om 12:24:04
Wat zijn de basis kleuren in pigment voor modelspoor?
door
Eelco Storm
Vandaag
om 12:16:07
W.V. Kalender 2026
door
MOVisser
Vandaag
om 12:10:57
Big Scale Trains - NS SLT in H0
door
MOVisser
Vandaag
om 11:56:16
Bahnstrecke 5867
door
Frank 123
Vandaag
om 11:56:09
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
RetroJack
Vandaag
om 11:52:53
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 11:35:06
Rondom Charlois
door
Eric B
Vandaag
om 11:28:43
Combine als lading: welke wagon geeft het beste resultaat
door
maartenvdb
Vandaag
om 11:26:53
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 11:20:44
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 11:02:17
De bouw van een DE-3 als versterking voor de DE-5
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 10:40:43
Rivarossi MDDm, losse onderdelen verkrijgbaar?
door
Pauldg
Vandaag
om 10:32:58
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
R v/d Hoven
Vandaag
om 10:25:51
Raadplaatje
door
chrvdv37402
Vandaag
om 09:11:22
Randstadrail halte Voorburg ‘t Loo
door
Jelmer
Vandaag
om 08:56:25
Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's
door
Loki
Vandaag
om 08:14:59
Minibaan Visserskaai H0
door
Alewijn
01 November 2025, 23:10:28
Layne, Somewhere South.
door
Ronald Halma
01 November 2025, 22:23:00
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1203 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12524
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go