Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Rondom Charlois
door
NS264
Vandaag
om 14:01:34
Hoe maak ik de stroomvoerende koppeling van een Fleischmann Plan V los?
door
Jeroen Water
Vandaag
om 13:58:39
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
Quinzeedied
Vandaag
om 13:58:14
Materieel verzameling van Michiel(NDS)
door
neudalhausenstadbahn
Vandaag
om 13:51:00
Roco 290 digtaliseren
door
Ronald Halma
Vandaag
om 13:21:35
PEC Postrijtuig koppelen met ander materieel zonder Scharfenbergkoppeling.
door
Hans Reints
Vandaag
om 13:15:29
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Daan!
Vandaag
om 13:14:25
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 13:11:53
Marklin 3037 E41 pantograaf stuk.
door
saskia
Vandaag
om 12:49:31
Rheinburg, TP V/VI
door
Brouwersbaan
Vandaag
om 12:12:46
Modelspoorbaan van Einte
door
Brouwersbaan
Vandaag
om 12:11:56
Pfarrerwinkel bahn
door
Wim Vink
Vandaag
om 11:19:33
Fleischmann 741005 BR 601 DB samenstellen?
door
maartenvdb
Vandaag
om 11:15:34
EX-CSB1 DCC Centrale
door
bask185
Vandaag
om 11:12:58
Frans loodsje et cetera
door
Noordernet
Vandaag
om 11:08:45
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 10:56:19
Raadplaatje
door
Jelmer
Vandaag
om 10:54:17
Rondje door Lissabon met Lijn 28
door
Theo Mol
Vandaag
om 10:29:37
Fotowedstrijd 2025
door
Bob R.
Vandaag
om 09:48:32
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen
door
bollen neus
Vandaag
om 09:42:38
Bf Kibronn
door
spoorijzer
Vandaag
om 09:40:09
Mallnitzer Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor
door
Schachbrett
01 December 2025, 23:46:58
Minibaan Visserskaai H0
door
Ronald Halma
01 December 2025, 23:45:46
13 en 14 december PFT-TSP naar Aachen
door
Jos B.
01 December 2025, 22:59:10
W.V. Kalender 2026
door
Wim Vink
01 December 2025, 22:55:58
Bouw NTM Stationsgebouw Lemmer
door
Wim Vink
01 December 2025, 22:54:42
Zelfgemaakt BiDiB modules
door
Dennis1984
01 December 2025, 22:18:33
BNLS modulebaan: Werkspoor-Kathedraal 3.5
door
NS264
01 December 2025, 22:14:08
Nahmertaler Kleinbahn
door
sdz1976
01 December 2025, 21:37:04
19 Toen
door
1200blauw
01 December 2025, 21:00:58
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go (gelezen 1237 keer)
Hans Reints
हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
Offline
Berichten: 12556
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go
«
Gepost op:
31 May 2019, 10:13:50 »
Havenbedrijf Rotterdam, de Tilburgse multimodale terminal operator GVT en Chengdu International Railway Port Investment & Development Group hebben een intentieverklaring ondertekend. Doel van de samenwerking is om meer goederen via spoor te vervoeren tussen de grootste haven van Europa en Chengdu, de hoofdstad van de centraal gelegen Chinese provincie Sichuan. De intentieverklaring werd ondertekend op de dag van de 800e reis van een rechtstreekse goederentreinverbinding tussen China en Rotterdam. De Chengdu-Tilburg-Rotterdam-Express rijdt momenteel drie maal per week in 15 dagen via Kazachstan en Moskou. De beladingsgraad tijdens de westwaartse reis van China naar Nederland is momenteel zeer hoog. De beladingsgraad op de oostwaartse rit biedt volgens GVT nog circa 20% ruimte. De inspanningen zijn er daarom mede op gericht om via de haven van Rotterdam de Noord-Amerikaanse markt beter te ontsluiten. Ook kan via Rotterdam meer shortsea vracht vanuit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Scandinavië en de Baltische staten via spoor richting het Verre Oosten worden vervoerd.
De intentieverklaring werd ondertekend door Wil Versteijnen, CEO van GVT ,Junbo Zhou, General Manager van Chengdu International Railway Port Investment & Development Group en Hans Nagtegaal, Director Containers van Havenbedrijf Rotterdam
Gelogd
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Grootspoor
|
Havenbedrijf Rotterdam, GVT en Chengdu werken samen aan hogere beladingsgraad go