Ik heb wel jouw eerdere beschrijvingen hier m.b.t. de DR4018 globaal door genomen maar toen "duizelde" het me en was ik toe, net zoals een andere wel geëerd forum lid, aan wat valium....
Is er niet een "draadje" waar in te vinden is hoe je die CV's met presets voor een bepaald aantal adressen moet aanpakken?
Heb ik toch een probleempje met uitgang 5, (adres 37) geeft Vr2 gaat naar Vr0 en Vr0 dooft na een tel direct weer. Met het 2de sein geprobeerd, en zelfde resultaat. geprobeerd op 38, 39 en 40, en daar gaat het goed. Opnieuw 121 t/m 128 "geladen"... zelfde resultaat. Hmm, net vanmiddag gekocht en dan nu toch een DOA? Die eerste 4018 heeft meer voor z'n kiezen gekregen....
... , en ja hoor het spul wéér werkend gekregen!Ik zou niet weten waar ik dit nu weer zoeken moest, maar is ook niet relevant denk....
Ik ga even nadenken over de diverse mogelijkheden van voorseinen met alleen Vr0 en Vr1. ....Je hoort nog van me.
Hoe programmeer jij de DR4018? Via POM of via CV-programmering op het programmeerspoor?
op één DR4018 in totaal acht blokseinen Hp0/Hp1 en/of voorseinen Vr0/Vr1 (met donkerschakeling) kunnen worden aangesloten.
Citaatop één DR4018 in totaal acht blokseinen Hp0/Hp1 en/of voorseinen Vr0/Vr1 (met donkerschakeling) kunnen worden aangesloten. Ha..., dat is wel een goeie! Is dit dan CV 47 met preset 2?Overigens is dit niet een uitvoering die op mijn baan van toepassing is helaas, maar neem 'm wel op in m'n banenboek...
Hierdoor zit ik dus zo "raar" te doen met die DR4018's schakelingen, elke baan-sectie heeft z'n eigen DR4018, DR4088, Terugmelders, seinen, wissels en relais plus uiteraard een ringleiding.