Bij "wisselinstellingen" staat het DCC-protocol aan.
Zou het iets te maken kunnen hebben met Loconet en de aansluiting van de S88LN (die overigens nu ontkoppeld is)?
Nog de extra vraag (die je over het hoofd hebt gezien ), heb je ook nog een complete MultiMaus?
Zoals eerder gemeld werk ik met de IB basic.
Maar je kan ook per adres aangeven dat er een ander protocol gebruikt moet worden. Zodat je bijvoorbeeld DCC en Motorola door elkaar kunt gebruiken.
Ik dacht dus dat daar het probleem zat maar heb inmiddels mijn oudere IB (werk nu met de Basic) weer eens ingezet maar ook in die situatie is het niet mogelijk mijn wisseldecoders (littfinski) te programmeren.
Hoe kan ik de gezondheid van de multimaus checken als ik hem (nog) niet op de IB kan aansluiten? Zoals eerder gemeld werk ik met de IB basic.
Citaat van: HaWe op 22 February 2017, 09:22:19Hoe kan ik de gezondheid van de multimaus checken als ik hem (nog) niet op de IB kan aansluiten? Zoals eerder gemeld werk ik met de IB basic.Nouwja, een complete MultiMaus is ook gewoon een centrale Maar ik heb het vermoeden dat jij alleen een muis hebt.