Doel:€250.00
Donaties:€88.00

Per saldo:€-162.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Raadplaatje door HIJ
Vandaag om 00:14:20
Spoorongeval Duitsland, 27-7-2025 door Quinzeedied
27 July 2025, 23:38:58
Waldbrunn an der Veluwe. Romantiek in H0 (2R) door Ronald Halma
27 July 2025, 23:38:07
Dat overkomt mij niet. door Oosterspoor
27 July 2025, 23:18:51
Rheinburg, TP V/VI door Dave.......
27 July 2025, 23:14:00
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Prutsert
27 July 2025, 23:11:34
DCC-decoder geïntegreerd in sein(voet) door AP3737
27 July 2025, 22:58:20
BR-18.6 Schaal-0. door FritsT
27 July 2025, 22:49:23
Piko 1136 van AC naar DC door Martijn193
27 July 2025, 22:33:48
Mooi weer om buiten te spelen door sncf231e
27 July 2025, 22:28:10
"Spoor op Vleugels" in H0 door MOVisser
27 July 2025, 22:07:43
schok bij vertrek door saskia
27 July 2025, 22:03:07
LED / Lampjes (Viessmann) seinpalen aansturen. Vraagje aan electronica experts door AP3737
27 July 2025, 21:33:15
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door Cegielski
27 July 2025, 21:33:13
Ronald doet de Fork Challenge! door MaraNCS
27 July 2025, 20:49:54
US diorama in H0 door jan47
27 July 2025, 19:45:53
Chinese prut kabel door BrightonBelle
27 July 2025, 17:48:10
Aachenau West door Wim Vink
27 July 2025, 17:47:51
BMB 00-Modulebaan, BMB-Rijdagen en BMB-Deelname aan Beurzen & Evenementen door BrightonBelle
27 July 2025, 17:30:54
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door Ferdinand Bogman
27 July 2025, 15:43:38
Welke kleur is Roco oud bruin? door Bahn-AG
27 July 2025, 15:17:45
Seuthe gaat stoppen door Rob Ellerman
27 July 2025, 14:09:28
Station Roodeschool door Torikoos
27 July 2025, 13:59:41
RhB 1:87, terug naar 25 jaar geleden door Jan Bennink
27 July 2025, 13:42:30
Lokpilot 4 defect door bellejt
27 July 2025, 13:27:01
Swalbenburg, N modulebaan door NS264
27 July 2025, 13:02:57
Overstap naar HTM door Ronald Halma
27 July 2025, 12:43:13
Wie heeft er ervaring met een baan in een inpandige garage in een app. gebouw? door Karben
27 July 2025, 12:32:15
lampjes in huizen willekeurig schakelen door Bert55
27 July 2025, 12:17:17
De bouw van mijn modelbaan in Thailand door thevandijks
27 July 2025, 12:13:11
  

Auteur Topic: Vervoer Rotterdam-Bayern Expres: 6x per week, vanaf 7 februari.  (gelezen 1568 keer)

Hans Reints

  • हार्दिक शुभ कामनाएँ مع أطيب التحيات
  • Offline Offline
  • Berichten: 12451
    • sleutelspoor
Vervoer Rotterdam-Bayern Expres: 6x per week, vanaf 7 februari.
« Gepost op: 28 January 2017, 10:40:43 »
We hebben de ziekenboeg verlaten en zijn weer terug in Busines. Het volgende voor u gelezen;
From 7 February 2017, the frequency of the Rotterdam-Bayern Express will increase from five to six departures per weekThere will be more rail shuttle services in both directions: from southern Germany to the Rotterdam port and vice versa, according to an announcement from the operators European Gateway Services (EGS) and TX Logistik AG (TXL).“This sixth train will increase our capacity by around 15 %, which is absolutely necessary given the growing demand,” says Wolfgang Debusmann, director of the TXL division Maritime. “A daily connection means we can offer our customers a flexible system.” Mark van Andel, director at EGS, says: “The Rotterdam-Bayern Express is a viable alternative to the traditional route from and to Bavaria via the North German ports.” The Rotterdam-Bayern Express serves all the major container terminals in Rotterdam, at both the Maasvlakte and in the Maas/Waalhaven area. In southern Germany, the service will call at the Tricon Container Terminal in Nuremberg and the inland terminal München Riem in Munich. European Gateway Services and TX Logistik also offer pre-transport and post-transport services at both locations. Cargo which departs Rotterdam by train on day 1 is already at the southern German terminals on day 2, and on customers’ doorsteps everywhere in southern Germany and the north of Austria on day 3. In the other direction, the same transit time applies to the connection with the container shipping companies. A big advantage of the route via Rotterdam is the time saving. Many shipping companies use Rotterdam as their first and/or last port of call in Europe. This offers highly favourable transit times to and from southern Germany. While the deep-sea vessel sails to the North German ports after Rotterdam, the container is already en route to southern Germany on the Rotterdam-Bayern Express. This can reduce the journey time by two days. In the other direction, outbound cargo from southern Germany can actually be put aboard the train later and still make the connection with the deep-sea vessel in Rotterdam. The Dutch fiscal advantages provide a further benefit of the route via Rotterdam. source : Port of Rotterdam
« Laatst bewerkt op: 28 January 2017, 20:53:14 door Bert van Gelder. Reden: Titel paste niet »
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

MHS84

  • Offline Offline
  • Berichten: 1978
Re: Op 7 februari 2017 gaat de frequentie van de Rotterdam-Bayern Expres van vijf n
« Reactie #1 Gepost op: 28 January 2017, 20:46:07 »
European Gateway Services and TX Logistik also offer pre-transport and post-transport services at both locations.
Waarschijnlijk wordt hier trucking bedoeld en je leest niet vaak dat aan- en afvoer als "all-in" wordt aangeboden. Erg positief dus.

Eelco Storm

  • Pauze
  • Offline Offline
  • Berichten: 11649
    • Mijn fotoarchief
Re: Op 7 februari 2017 gaat de frequentie van de Rotterdam-Bayern Expres van vijf n
« Reactie #2 Gepost op: 28 January 2017, 20:52:24 »
Hans, wanneer steek je er nou eens wat meer moeite in dan alleen knippen en plakken? De opmaak nodigt niet uit tot lezen en het is een kleine moeite om er een Nederlandse samenvatting van te maken.....