Een niet nader te noemen modelspoorzaak Met Tomeloze Energie biedt de loc nu al als omgebouwde versie naar gelijkstroom aan.Problem solved!Steyn
......waaronder een BR 42......
overigens volgens de site van die winkel een van de best verkochte artikelen (de gelijkstroomversie dus!) dat geeft te denken...................
HoiGeeft mij te denken dat Märklin slim bezig is. Een dure wisselstroomlok aan gelijkstroomrijders verkopen. Bart
Dat Märklin niet aardig is voor potentiële klanten is dus nog vriendelijk uitgedrukt.
Waarom zou een rijtuig niet op schaal eigenlijk minder duur moeten zijn dan een rijtuig wel op schaal? Uitgerekend Märklin laat zien dat dat verband niet bestaat. Het beetje verschil in materiaalkosten heeft weinig invloed op de prijs Ik zou ook niet weten waarom uitgerekend Märklin rijtuigen van het niveau LSM zou moeten gaan ontwikkelen. Het brengen van rijtuigen in een incorrecte schaal is juist hier een heilig huisje omdat (de beperkingen van) hun railsysteem heilig is. Bij elke andere fabrikant die gewoon 1:87 rijtuigen maakt zou het dus logischer en wenselijker zijn in mijn optiek als 'we' dus rijtuigen willen vergelijkbaar met LSM