En ook op de website met Neuheiten staat richtprijzen genoemd:LINK naar ICRm-rijtuigenIk vind het vooral jammer omdat Marklin de laatste jaren met de vele Duitse 1:93,5 rijtuigen de laatste jaren heeft laten zien, wel degelijk interesse te hebben in nieuwe ontwikkelingen, ook al zijn deze al ruim voorradig bij andere fabrikanten (zelfs in deze afwijkende lengtemaat bij bijvoorbeeld FLM). Bijvoorbeeld DEZE SET. Deze rijtuigen zijn ontwikkelingen van de laatste jaren, kloppen wel, zijn beter op schaal en toch per rijtuig maar 4 euro duurder dan de ICRm-rijtuigen. Duitse rijtuigen zullen best beter verkopen, maar van de ICR-rijtuigen zijn de ontwikkelingskosten inmiddels wel dubbel en dwars terug verdiend lijkt mij zo...
Ik maak mij niet druk dat Roco de Raillogic niet kan leveren dan koop ik de blokjeslok wel. Groot voordeel dat je bij collega modelspoorders toch wat verschillende locks kan zien rijden. Wat ik wel heel jammer vindt dat er een schitterend TEE set met Franse lok en rijtuigen wordt uitgebracht bij Marklin maar bij Trix alleen de lok dat vindt ik pas echt een gemiste kans.
Ik weet dat er gelijkstroom assen onder de rijtuigen gezet kunnen worden maar dan blijf ik wel met een wisselstroom lok zitten, en als ik de TEE kompleet met lok wil laten rijden moet ik dus ook een Trix lok kopen en proberen de wisselstroom lok te verkopen.Tel uit je verlies, waarom hetzelfde set niet als Trix aanbieden ik denk niet dat mijn leverancier de locks wil wisselen maar wie weet.
Er is geen Trix onderstel van een 16/17/1800bovendien word het dan wel een hele dure grap en is de kap van Marklin 10x minder mooi afgewerkt als die van Roco...