Dan nomineer ik de gebroeders TomesenTed
Len, dat is een modelbouwer die prachtige verhalen kan schrijven in de Railmagazine.OOK een groot modelbouwer.
Wie Ow
Len, dat is een modelbouwer die prachtige verhalen kan schrijven in de Railmagazine.
Mijn stemmen zijn als volgt;Modelspoorvrouw in de categorie " Nederlandse baan in het Buitenland H0 " is Joke ( Tulpendaal ) met Westlandbaan.Groeten Ruud B.
Welke persoon vind je dat een verdienstelijke bijdrage geleverd heeft in de modelspoor hobby in 2016.Wellicht zou het meer iets zijn waarbij de gezamenlijke pers een lijstje maakt, en er hier door een aantal mensen een lijstje gemaakt wordt. Vakjury en publieksjury dus.Het kan met een modeltrein, met een diorama dus waarom niet een persoon.Denk eens wat ruimer (en zie dit nou ook eens positief).
Het gaat dus niet over iemand met een mooie trein, baan, huisje of module.
Joke, een "hype" is tijdelijk. De voegmethode van Peter is er voor altijd, dat is zijn erfenis. Hij heeft dan geen prijs gekregen, maar het respect en de herinnering daarvoor van iedereen is veel meer waard. Maar ongetwijfeld heeft zijn passie om zijn modelbouwkennis met iedereen te delen ook meegewerkt aan het respect. Zo wil ik ook sterven.
Als die een rijtuig benoemen als wagon