Het is de bedoeling om de seinen met schakelaars te gaan bedienen op analoge wijze
Mijn plan is om het uitrijsein “1” te plaatsen op plekken C, D, I, H. Ik twijfel of dit ook moet op plekken E, F en G. Vanaf die plekken vertrekken er wel treinen naar het hoofdspoor.Inrijsein “2” wilde ik plaatsen op de plekken A, B en F.Dwergsein “3” wilde ik plaatsen op L, M en N. Wellicht ook op E, F en G. Over K twijfel ik.
En 13 seinen in totaal?Wil je iedere led apart kunnen schakelen?<knip>Je verteld er niet bij of je ook analoog of digitaal rijdt.
Bij positie F ga je een beetje de mist in. Je twijfelt of je bij F een uitrijsein gaat plaatsen. Maar twee zinnen verder wil je daar een inrijsein plaatsen. F is toch het onderste stationsspoor? Bij de tweede F had M moeten staan.
Wel moet er bij de inrijseinen van het station onder het hoofdsein een voorsein hangen wat de machinist verteld of het uitrijsein halt fahrt of langsamfahrt toont. Dit is bij de uitrijseinen niet nodig, hier voldoet enkel een hoofdsein. <knip>Wel zou je op de plekken A en B op m'n tekening dwergseinen neer kunnen zetten (de hoofdseinen kunnen dan vervallen) en op de plek X een gruppenausfahrt kunnen maken.