Gelijk maar even een vraag: 240 cm, hoe vervoerbaar is dat??
Wat is je afstand voorkant module - hart voorste spoor?
100mm Hart tot de rand
Ouch! Hevige concurrentie in het kader van wie heeft zijn bak eerder af voor Eurospoor 2017... Aan de andere kant, 13 vs 3 jaar.... Ik heb nog even te gaan! Maar eh, Richard, welkom! Leuk dat je meedoet. De probleempjes die er mogelijk evt. zouden kunnen zijn, lijken mij redelijk eenvoudig op te lossen. ERg leuk ontwerp trouwens. Mooie aanwinst voor de BNLS forum baan.Snel poten bouwen, en doorgaan!Die 10 cm van de rand is geen probleem. De mijne liggen geloof ik net zo dichtbij. Zoals al eerder gemeld, zo lang de overgang van eigen BB naar BB buurman maar op 17,5 ligt, is er niks aan het handje. Je hebt 30 cm om 7,5 cm op te schuiven, moet kunnen volgens mij. Leuke puzzel voor op een bouwdag! Komt goed!Zie ik trouwens dat je de module gemaakt het met Profi Gleis van Flm? Hoe verhoudt zich de maatvoering van die rail met die van Peco code 100? Piko code 100 en Peco code 100 bleek ook niet helemaal compatible en zorgde voor wat problemen. Vandaar mijn vraag.Succes met het afbouwen en houdt ons op de hoogte van je vorderingen.Gr.Edsko
€-spoor 2017 ?!? Jij wint! Ik denk eerder aan Rijswijk 2020 [...]Mijn oplossing is bak opnieuw bouwen met de sporen in het midden.