Want voor wie het nog niet in de gaten heeft, een reden dat de hobby een kleiner aantal beoefenaars heeft dan twintig jaar geleden is dat de modelspoorder veel kritischer is geworden. Modeltreinen zijn niet langer speelgoed.
Daar komt nog bij dat bij de lancering van het model (Neurenberg) als zgn handmonster gebruik gemaakt is van een Lemaco (super)model. Later was het zelfde "model" ook op Intermodellbau te zien. (met eigen ogen aanschouwd) Met wekte daarmee hoge verwachtingen die ze met het productie model duidelijk niet waar maken. Ik noem dat bedrog en misleiding (deze uitspraak neem ik voor mijn rekening een ander hoeft er niet eens mee te zijn) en dat neem ik ze kwalijk.
Vandaag gleed de EA (Eisenbahn Amateur) in de bus en kijk hem net even door . Achterzijde van het blad is gereserveerd voor een Märklin advertentie. Je raad het al de Gotthardo echter de foto van het model toont.............. een model zonder beweegbare schortdelen bij de draaistellen. Juist ja het Lemaco "handmonster" op de foto i.p.v. het echte productiemodel. De verlakkerij gaat dus door :shock: valt mij erg tegen van tante M
Terzijde, ben verbolgen op TNT post. Het mooie blad was nat en de bladzijden plakten op de randen aan elkaar. Thx TNT voor het vernaggelen van een mooi blad Overweeg een klacht in te dienen...................
En het heeft vandaag niet eens geregend.....