Echte Märklinverzamelaars kopen nu eenmaal alles waar Märklin op staat, en zijn alleen maar blij als het spul digitaal en wel door de R1-bogen van hun antieke M-rails kachelt met een dusdanige lawaaiproductie dat je de sound-functies er niet eens meer bovenuit hoort
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn. Het is gewoon een constatering, een gegeven, een feit. En dat is iets waar je niet omheen kunt.....
Over een paar jaar kunnen de bonentellers in Göppingen met keiharde cijfers aantonen dat het bedrijfseconomisch onvermijdelijk is om de stekker uit Trix te trekken en alleen nog maar speelgoed voor volwassenen te produceren. Wacht maar af.
Ik begin de stratigie van Matrix nu te begrijpen.Trix wordt opnieuw in de markt gezet, schaal 1:87 en beter gedetaileerd. Marklin top modellen worden gedegradeerd tot speelgoed waardoor Trix nog beter afsteekt.
Ik vind het wel een mooi model, de oplossing voor de draaistellen vind ik wel orgineel en mij stoort dat helemaal niet.Als het model op een baan rijdt is het volgens mij ook niet zo erg. Op foto's valt het wel meer op, maar je hebt een model toch het meest om te rijden ?GroetenBert