Incl. Loc die er voor komt. Beide loc's rijden/reden in Europa. Beide loc's hebben een jasje aan met 3 kleuren.De 1ste rijd bij een privaat onderneming en kwam ergens begin jaren 2000 (2000-2010) op de baan.De 2de reed voor een nationale spoorweg maatschappij en kwam ergens in in de jaren 1960 (1960-1970) op de baan.En heeft een connectie met een loc die elders in Europa rijd.En uiteraard beide zijn diesels. Mocht je zin hebben om te raden. Leef je uit. (Hoofdprijs eeuwige roem!! )@ koen. Jij bent uitgesloten van deelname jij weet welke het zijn.... p.s. ik weet dat de Foto's niet scherp zijn.
Niemand? Sorry ben ook met andere dingen bezig.De 2e ga ik voor een taigatrommel.De 1e, tja weet het zo niet, een G2000?Groeten,Jelmer
Andere gedachte voor de 2e ging naar de Deense Nohab / MYEn zo’n G2000, ik vind hem mooi van lelijkheid Groeten,Jelmer
ik dacht 2-asser, want 4 - 2 = 2 ;-)"1ste de G2000. Deze is diesel-hydraulisch aangedreven en heeft 2 assen te veel."
Vanmorgen voor mijn E achter B geweest. Ik mag met een Dikke kar rijden JonguH Kado'tje was al onderweg.Nu ook echt verdient.