Wordt het dan niet eens tijd om gewoon het hele museum daar op te doeken en te kiezen voor een meer modernere accommodatie, met meer ruimte en betere bereikbaarheid, minder overlast want er zijn dan geen omwonenden en uiteraard worden eventuele uitbreidingsmogelijkheden dan makkelijker in de toekomst.Ik weet niet of de grond eigendom is van het museum als dat wel zo is kunnen ze daar een goede opbrengst voor krijgen is die ouwe meuk uit de binnenstad is toch niet meer van deze tijd en waarom zo krampachtig aan die locatie vasthouden.
Wordt het dan niet eens tijd om gewoon het hele museum daar op te doeken en te kiezen voor een meer modernere accommodatie, *knip*
de 1200 lijkt meer naar grijs/blauw te neigen en de 1100 meer groen/blauw en hoe licht de kleur is hangt zeer sterk af van de belichting dus je kan niet zien of de ene lichter van kleur is of niet.
Het turkoois van beide locs zou het zelfde moeten zijn. Als het goed is heeft men bij de restauratie van de 1100 de verf van de 1200 gebruikt. Alleen de biezen hebben idd een andere kleur.
Ik weet niet of de grond eigendom is van het museum als dat wel zo is kunnen ze daar een goede opbrengst voor krijgen.......
Wat ik begrepen heb niet en zijn ze onafhankelijk van elkaar op de kleur uit gekomen. Bij de bouw is de ene verf is in Frankrijk en de andere in Nederland gemend, logisch dat ze verschillend zijn.