Beste Han, als de sheet dezelfde niet complete of valse informatie bevat als dat je hier opsomt, dan heeft dat niet zoveel waarde of nut.Het Lenz systeem heeft F0..F12 tot zijn beschikking.Volgens mij kwam de eerste Intellibox in 1998 of 1999 op de markt.Roco-MultiMaus is bijna compleet F0..F20 heb je tot je beschikking.De Intellibox heeft via het LocoNet ook F0..F12 tot zijn beschikking.MvgWim.
Een ander uitstekend alternatief is DDW, kun je alles via 1 enkele computer aansturen, wat je nodig hebt is een booster, die kun je heel gemakkelijk maken van een oude Marklin Delta Controller. koop je voor ongeveer 15,--http://home.snafu.de/mgrafe/ Via clients kun je alles verder regelen en aansturen. Prima instap mogelijkheid om eens aan digitaal te proeven. Werkt via de seriele poort van de computer.Is een handigere oplossing dan MRDirect vind ik persoonlijk en werkt stabieler.MvgWim.
Hallo Han,Heb je toevallig ook zo'n lijstje dat software vergelijkt? Groet, René
in de beginne had marklin zelfs een gelijkstroom versie naast de 6021 .
.......Tot nu toe opteer ik voor de Ecos . incl booster , Piko handsetje op an te sluiten, lekker programmeren zonder een maual er naast te hebben. wel es eens consist van 4 loks gemaakt op een IB? 20 minuten voorat je alles goed hebt staan en dan nog een slechte performance.
DDW is vergelijkbaar met MRdirect, behalve dat het onder Windows werkt.De aardigheid zit hem in de 605x emulator. Die zorgt er voor dat er een soort virtuele interface ontstaat. Hierdoor wordt het mogelijk het stuurprogramma op dezelfde PC te plaatsen, mits die de Märklin interface ondersteunt en dat doen ze vrijwel allemaal.Klopt het, zo kort door de bocht?
PICO setje is van Uhlenbrock. Had je kunnen weten. Draadloze controler is de Lizzy.
in de beginne had marklin zelfs een gelijkstroom versie naast de 6021 .Voor diegene die inmiddels lost zijn in de Gelijkstroom digitale wereld...
Wel es eens consist van 4 loks gemaakt op een IB? 20 minuten voorat je alles goed hebt staan en dan nog een slechte performance.
Zonder dollen: aanvullingen op mijn sheet zijn welkom
Ook het mfx-protocol ?, volgens mij is de Raptor zelfs niet voorbereid voor het mfx of ik moet me vergist hebben. En vergeet er niet bij te vermelden dat er ook nog allerlei opties zijn waarvoor je moet betalen.Met vriendelijke groet,Hub
Gelijkstroom digitaal : ja inderdaad, helemaal fout. Gaan we dan ook ophouden met gelijkstroom en wisselstroom? Dat krijg je nl pas als je gelijkspanning en wisselpanning aan een verbruiksitem toevoert
Dit is niet de Lizzy, maar dit is de Iris.
Een ander uitstekend alternatief is DDW, kun je alles via 1 enkele computer aansturen, wat je nodig hebt is een booster, die kun je heel gemakkelijk maken van een oude Marklin Delta Controller. koop je voor ongeveer 15,--http://home.snafu.de/mgrafe/ Via clients kun je alles verder regelen en aansturen. Prima instap mogelijkheid om eens aan digitaal te proeven. Werkt via de seriele poort van de computer.