Het ziet eruit als een van de beste Ontraxs'en ooit. Complimenten en (virtuele) bloemen aan deorganisatie! Ik heb zelfs tot op het laatst nog overwogen even heen en weer te gaan, maar tochmaar niet gedaan. Volgend jaar een nieuwe kans die ik niet mag laten lopen.
Vraag het Steef maar die heeft ze aan de baan gehad
.... maar zo gaat het er in Duitsland aan toe. Afzetlint, cameraploeg (ja meerdere personen) en 4 uur je baan bezet houden........ Ik meen dat het resultaat al bij Eisenbahn Romantik op DVD te zien is.....
@Sven:Had je gewoon kunnen doen... Er waren landgenoten die zo gek waren om dat te doen. Een zaterdagmiddagje OntraXS en weer terug. Groeten Ronald.
De banen waar een simpel touw het publiek op een ruime halve meter afstand houdt vind ik ideaal. Sommige bezoekers kruipen letterlijk de modelbaan in zodat de eigenaren constant moeten vragen of men van de kwetsbare baan af wil blijven. Ook als bezoeker krijg ik door die halve meter afstand meer kijkruimte op en over de baan.
4 uur ... je maakt een geintje? Ik snap best dat ze zo veel mogelijk beeld willen hebben zodat ze hun dvd's kunnen verkopen maar er zijn wel grenzen (= mijn mening dan he ) En ja, als ik dan 4 uur moet wachten voor ik eindelijk een baan kan bekijken dan ga ik mij echt wel ergeren hoor
Dat is nou net het probleem, Sven is niet gek
4 uur ... je maakt een geintje? Ik snap best dat ze zo veel mogelijk beeld willen hebben zodat ze hun dvd's kunnen verkopen maar er zijn wel grenzen (= mijn mening dan he ) En ja, als ik dan 4 uur moet wachten voor ik eindelijk een baan kan bekijken dan ga ik mij echt wel ergeren hoor Met alvast mijn excuses voor de off-topic
Trouwens: Polski TV was er volgens mij ook! Of ik moet mij vergist hebben....
Die was deelnemer