Hoi modelspoor liefhebbers,tja ik heb eigelijk wel iets te zeuren qua Ontraxs grapje hoor. Wat ik mij af vraagt zou de pers niet de gelegenheid moeten krijgen om bijvoorbeeld op vrijdag avond en zaterdag avond na 17.00 uur tot 19.00 uur de tijd moeten krijgen om op alle gemak de banen te filmen of te fotograferen. Aangezien de betalende bezoekers die beste wel aardig toegangs prijs moeten betalen en soms geen eens goed de module baan kunnen zien als de pers aan het fotograferen of filmen is. Ik vind daar toevallig van deelnemers wie zijn module baan gefilmd werd nog al een opmerking over Misschien is wel eens voor de organisatie een idee om mee te nemen in de na bespreking van de beurs of de plannen voor de volgende editiegr bernard
Het ziet eruit als een van de beste Ontraxs'en ooit. Complimenten en (virtuele) bloemen aan de organisatie! Ik heb zelfs tot op het laatst nog overwogen even heen en weer te gaan, maar toch maar niet gedaan. Volgend jaar een nieuwe kans die ik niet mag laten lopen.