Overigens, ik vind de filosofie achter Markenburg goed, het zijn niet zo maar wat huisjes en zo, maar je zou een hele wijk of straat kunnen bouwen in dezelfde stijl.Overigens, ik reis elke dag zo'n drie uur met de trein, daar zie je dat zo'n beetje iedereen is verzonken in zijn eigen mobieltje, in de trein naar Maliebaan zie je dat veel mensen makkelijker met elkaar aan de praat raken. Een hele trein met gemotiveerde reizigers.Hartelijke groet,Joop
En dan je treinreis elke dag, het beleven van de moderne wereld die heet Mobiel en App.Mensen hebben weinig tijd voor elkaar en kijken al helemaal niet meer naar de wereld achter het glas.
Ik heb wel een vraagje. Mij leken de figuren op World's End erg groot. Groter dan de bekende preisers en zo. Terwijl het toch gewoon H0 was toch? Sommige moesten toch bukken om naar binnen te gaan, lol.
Ik heb wel een vraagje. Mij leken de figuren op World's End erg groot. Groter dan de bekende preisers en zo. Terwijl het toch gewoon H0 was toch?
Auto rijp voor 'Skrotplatz'?
Wat ik wel raar vind... Diverse exposanten staan met hun rug naar het publiek hun baantje te bedienen, autistisch opgesloten in een eigen wereld.
De Noorse baan van Steef en Danielle was ook zeer mooi.
Het was een leuke ervaring maar dat ik zeg we gaan volgend jaar wee nou nee het was leuk maar vindt het niet voor herhaling vatbaar en dat vond zelfs mijn neefje die zei op de terugweg tegen mij ome Robin ik vond het een beetje tegen vallen ik had er meer van verwacht en dat hadden wij ook wel.Wij wachten maar weer ff om weer die kant op te gaan en houden het maar bij de andere beurzen