Dan is 255 euro een flinke prijs. Voor 4 tientjes meer, heb ik dadelijk een Trix Ram TEE 4 delige set
Hop, bestelling geannulleerd Bij nader inzien ga ik niet zoveel geld neertellen voor een lok die zoveel missers heeft.
Staat verder nergens dat ik de lok geheel foutief vind....ze heeft missers.
Die linten kocht ik voor een prikkie, de fleischmann ook.....anders was de Fleischmann ook nooit aangekomen in Groterdam.... de rode variant, met alleen geluid, en het nummer variantje met alleen geluid, komen er voor die prijs niet in. (belachelijke prijs)Staat verder nergens dat ik de lok geheel foutief vind....ze heeft missers.Mijn keuze, mijn reden, mijn (prive) beleid.Ik geef toe hoor, met pijn in het hart. Maar het is nu eenmaal een keuze, en ik vind dat ik op die gronden een annulering kan maken.En ik zit dit niet te tikken omdat het een Marklin/Trix is.Zit met spanning te wachten op de Ram en de Inox rijtuigen.Het is gewoon een besluit.
@Esperopt,Had eerst 3 puntjes,.. maar da klopte niet want puntje 1 leek heel veel op punt 2. Vandaar dat ik er maar 2 puntjes van heb gemaakt.Groeten,Herman