Heerlijk om eens met zo'n buggy door de mensen massa te gaan.Werkt erg goed om iedereen aan de kant te beuken, zodoende kon ik lekker doorlopen.
Beste allen,Zullen we deze discussie maar beëindigen? Het vervuilt het draadje....Gr, Bert
Eenmaal binnen stond er een dubbele mobiele pinautomaat maar daar werkte er maar 1 van en daar kon je dan ook max maar 1 x op de dag pinnen dus daar maar even mee gewacht mocht het echt nodig zijn gezien er gelukkig een hoop standhouders hun eigen mobile pinautomaat hebben.
Het was ERG rustig maar konden daardoor natuurlijk wel lekker rond kijken naar evt spul maar bij sommige standhouders logen de prijzen er niet om vooral bij de Duitsers maar goed.
De banen zelf moet ik mij toch bij Floris hierboven aansluiten en ben er ook snel voorbij gelopen op een enkeling na.We waren er tegen 10.30 en konden ook vrijwel vooraan parkeren en dit heb ik wel anders meegemaakt daar en na een bak koffie tussen door na 2 hallen zijn we tegen 13.30 maar weer richting het oosten van het land gegaan want we hadden alles gezien en hal 2 nog voor een 2e keer en daar dan nog wel een nieuwe BR13 4114 van Fleischmann gescoord.Volgend jaar weer We zullen zien maar 1 ding is zeker ons volgende ritje wordt 13 mrt.ONTRAXS Gr Robin