Zo bezit ik nog een origineel door Roco geleverde groen-gele NS Sik.Silvolde
Ik vind het toch wel een beetje stemmingmakerij.Blijkbaar is één lok door de controle geglipt en dit wordt op DSO geplaatst (door iemand die ik persoonlijk ken met een twijfelachtige reputatie).Vervolgens wordt hetzelfde op dit forum geplaatst op een zodanige manier dat het net lijkt of het een serieprobleem betreft.Was dan ook even zo netjes geweest en had de link naar DSO er even bijgezet.http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?10,7688528
Niet overdrijven mensen. Ik wek nergens de indruk dat ik die loc zelf zo heb gekocht.
Ik wilde slechts waarschuwen. We zijn hier op het forum toch om mekaar te helpen?
De helft van dit forum staat vol met plaatjes van anderen.
Nogmaals: ik wilde alleen maar mensen die ook belangstelling hebben voor deze loc waarschuwen. Da's alles.
Uhm... er zit een verschil tussen op de server plaatsen via de plaatjes upload en linken naar een plaatje op het internet, dus via een photobucket of myalbum of ander iets. Dat eerste mag alleen maar met eigen plaatjes en het tweede kan altijd. En ja het forum heeft al een paar keer een verzoek gehad van mensen en advocaten dat plaatjes verwijderd moesten worden
Ha ha, Wim. Overdrijven is ook een vak!De helft van dit forum staat vol met plaatjes van anderen.
Wil me zelluf niet op me borst kloppen , maar kom mij eigen foto,s en (youtube) filmpjes tegen op verschillende site op internet zonder vermelding van wat of wie, zelfs op een of andere gemeentesite ''in den lande''.......niet dat ik dat erg vind, wie niet wilt dat je foto,s niet mag worden gebruikt moet je ze niet plaatsen ......heel simpel.........en dan nog met een advocaat dreigen pppppfffff.