Nu heb ik een fleischmann 4470 waarvan als het trekkend deel voorop rijdt de verlichting niet brandt en als het getrokken deel voorop rijdt de verlichting wel brandt.
Sowieso denk ik dat hier iets misgegaan is EDIT: Laat maar... zal wel teveel verfdampen opgesnoven hebben met airbrushen vandaag.Makkelijker is om te spreken over de motorbak en de motorloze bak. Mijn beide 4470's (is het ernstig dat ik uit m'n hoofd wist dat hier een Fleischmann Sprinter mee bedoelt werd?) hebben ook maar in 1 bak de motor en in de andere bak niets.
Volgens mij heeft de Citypendel catalogusnummer 4471 mijnheer Sprinter. Nu kan de vragensteller zich vergissen of er zit een andere doos omheen en dus heb ik nadrukkelijk 'Sprinter met reclamebanen' genoemd. Vragensteller heeft nog niet gezegd dat het om een ander type gaat. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het dus inderdaad een 4470 is, zijnde een 2011 of 2012 met reclamebanen, grijze deuren en normaal die tweepolige stekker.Mocht het toch een Citypendel zijn - helemaal geel - dan is Henk alweer een stap verder. Als het model niet digitaal is, kan hij het ook gewoon proberen. Dan kan er niks stuk.
Hoi Henk,kun je eens een foto maken van de stekker en de kant van de bak met de contra stekker?Ik begin een vermoeden te krijgen.. Zitten er kleine ronde stikkertjes op de rechterbovenhoek van de doos, in kleurtjes? Stekkertje heb ik wel liggen, maar die moet je dan wel erop solderen en das ff een dingetje. Groetjes en succes, Hans.