In de wissel zit ter hoogte van het puntstuk aan de buitenzijde wielgeleiders. Waarschijnlijk is de afstand tussen de wielen te klein. Daardoor wordt het wiel omhooggetild door de wielgeleider. De afstand tussen de wielen bij mijn DB65 is 13.9 mm.mvg spock
Klink als een stroomopnemer issue.Kijk eens of alle stroomopnemers contact maken met de zijkant van de wielen en of dat er vuil tussen zit.mvg spock
We zijn weer een stukje verder in het treinverkeer Zo is het Schaduwstation klaar op de achterkant wat straks is weg gewerkt De tafel staat niet tegen de muur zo jullie kunnen zien zo kan ik net overal bij en als het niet lukt kan de tafel altijd nog verschoven worden Dus werkruimte is er genoeg Jammer van mijn DB65 die blijft maar wippen over de wissels zal er mee naar de treinenwinkel gaan hier in de stad misschien dat er wat aan gedaan kan worden ,, is al een oude loc en als dat niet het geval is moet ik kijken voor een andere loc maar goed dat is later Nu eerst de tafel met sporen voor dus de haven met station en tegen de witte muur het Schaduwstation met 3 sporen wat later nog uitgebreid kan worden als ik dat zo willen hier de foto
Even wat uit de losse pols Misschien is de afstand van een van de wielen toch nog niet perfect. Misschien wordt daardoor de lok dan aan een kant opgetild en het wiel die dat veroorzaakt staat op het ge-isoleerde puntstuk. Als de lok stilstaat en je drukt op de schoorsteen, gaat de lok dan weer lopen?mvg spock