Maar ik ben van mening, overal maak niet uit of het nu spoor gerelateerd is of niet. Waar je voor betaald, moet gewoon goed zijn. In iedergeval de prijs en kwaliteit moet gevoelsmatig kloppen.
Heb ooit wel eens de vergelijking gehoord/gelezen, dat Eurospoor goedkoper is dan een dagje Efteling, maar daar kan je maar beter om lachen
Mischien heb ik het verkeerd begrepen, maar bij Miniworld zijn ook hobbyisten en vrijwilligers aan het werk. Met alle goeie bedoelingen, neem ik aan.
Doei, tot de volgende beurs.
Even een punt ter overweging, degene die iets uitstalt op een beurs, is een stuk kwetsbaarder dan de bezoeker die thuis achter z'n pc-tje de internet ridder gaat uithangen. 1x raden welke mening ik hoger aansla? Nog iets, zonder exposanten geen beurs, zonder bezoekers geen beurs. Zonder beurs heb ik toch mooi een fraaie baan thuis staan. De bezoeker staat met lege handen. Doei, tot de volgende beurs.
Oh, HahahA geweldig we gaan op het regeltje beurs en Efteling zitten.
Dat stukje was ironisch bedoeld.
Ik ga graag naar de Efteling, dit jaar al 2x geweest.
@Milocomarty had het gezicht van de chef/kok wel eens willen zien
Wat wil je onderbouwd zien Ronald.
Hijlco, de voorspelbaarheid zit 'm in de gasten die elk jaar weer lopen te roeptoeteren over Eurospoor, OntraXS, Rail, Rijswijk, noem maar op. Nooit is het goed, altijd is er wel wat. Wat die gasten eens zouden moeten doen is zelf iets organiseren waar ze wel blij mee zijn. Ze zijn zich er wss niet van bewust hoeveel tijd en werk er in gaan zitten om zoiets op poten te zetten.Je kunt het nou eenmaal niet iedereen naar 't zin maken.