Als buitenstaander kan ik heel goed beoordelen of een baan mooi is of niet.
Nou ja, als parkeren gratis was. Hoe zit dat trouwens bij De Jaarbeurs? Nog duurder geworden?
@RonaldIs niet zo moeilijk hoor. Maar probeer eens niet zo je mening 'op te dringen' op de man af. Een mening geven is prima, maar heb geen zin om steeds in herhaling te vallen of het gevoel te krijgen, dat ik mijn mening 'moet verdedigen' hier, door een hoe vraag
Het wordt wat voorspelbaar en saai zo. Overigens de opmerkingen over kinderwagens, grote telelensen en rugzakken ook.
ik vond wel altijd dat deelnemers onvoldoende in de gaten hadden dat ze onderdeel zijn van een commercieel product. Dat betekent niet dat ze er zelf geld aan verdienen, maar wel dat de bezoekers vaak fikse bedragen kwijt zijn voor hun dagje uit. Dan moet je niet raar opkijken als die bezoekers ook een mening hebben over wat ze krijgen in ruil voor hun geld. Veel deelnemers beschouwen zich primair als hobbyïsten en vinden dat de bezoekers blij mogen zijn dat ze iets te zien krijgen. Het is denk ik de bron van deze terugkerende discussie.
En zoals ik al zei, soms had ik een baan wel in het echt willen zien en sommige boeit me totaal niet.
Heb ooit wel eens de vergelijking gehoord/gelezen, dat Eurospoor goedkoper is dan een dagje Efteling, maar daar kan je maar beter om lachen
Dat is een vergelijking die je bij Miniworld Rotterdam wat mij betreft mag maken maar bij een beurs mank gast. In een restaurant werken mensen die het voor hun vak en betaald doen en dus professioneel moeten zijn, dat mag je verwachten als klant. Idem bij Miniworld. Op Eurospoor staan hobbyisten met hun baantje. Hun kost het bakken geld en als geïnteresseerde bezoeker kun je dat weten.
.... lees Ronalds post nou nog eens. En ga alle oude draadjesmaar af. Het zelfde clubje zeikvolk moet elke keer tot in dentreure laten weten wat er niet goed is. Dat gaat vervelen. Vindje dat een "mening" , prima. Maar in mijn beleving is er dan ietsgoed mis met je inlevingsvermogen. Of je begrijpt de woordkeuze niet...