[...] We betalen ervoor om te zien hoe het hoort,[...]
Nee hoor, je betaalt voor Eurospoor, en dat is die beurs inclusief grasbanen en picknickende modelspoorclubs. Niet ieders keus om dat op een beurs te zien maar het hoort bij deze beurs, en anders moet je wachten tot Ontraxs.
Ik zie dat er op Eurospoor volgend jaar een mooie modelbaan van Rob van Kooy erbij heeft Dat is heel aardig dat je het zo spontaan aanbiedt! Daar zal Leo echt blij mee zijn dat er een keer natuurgetrouwe, hoe het hoort, modelbaan er staat! Top Ik kom dan zeker kijken of het ook allemaal zo natuurgetrouw is.!
Wat een kansloze opmerking weer.
Ongeacht of je het wel of niet eens bent met Rob, hij mag hier over oordelen, zelfs als zijn modelbouwkwaliteiten niet verder zouden komen dan het slecht in elkaar plakken van een kartonnen bouwplaat.
Of ga jij ook pas klagen over het slechte brood van de bakker, nadat je zelf het broodbakken tot in perfectie beheerst?
Valt wel mee Wil je dat er meer "natuurgetrouw" of "zoals het hoort" te zien is: Laat het zelf maar eens zien. Beursorganisaties zijn steeds op zoek naar mensen die met hun baan op een beurs of evenement willen staan. Ik ben benieuwd of Rob dat ook tegen Leo of de eigenaar van de baan heeft gezegd.
Dus ja, dat soort opmerkingen vallen wat mij betreft in de categorie kansloze dooddoeners. Het grappige is, dat ze altijd bij mensen die zelf bouwen en tentoonstellen vandaan komen. (Niet bij alle bouwers/tentoonstellers, overigens.)
Het werkelijke punt is dat men schijnbaar, van overigens steeds dezelfde lieden, geen mening mag uiten over ten toon gestelde banen als je zelf niet met iets op de beurs staat.Kortom: Zo lang je niet iets van jezelf laat zien, mag je niets vinden van een ander.
Geweldig, nu wordt de modelbaan bouwers verweten kansloze opmerkingen te plaatsen. Waar gaat dit heen?
Geweldig, nu wordt de modelbaan bouwers verweten kansloze opmerkingen te plaatsen.
(Niet bij alle bouwers/tentoonstellers, overigens.)
Als ik bij een autodealer geen auto zie die mij bevalt, dan mag ik dat zeggen, en ik mag besluiten ergens anders heen te gaan. Niemand zegt me dan dat ik zelf maar een auto moet bouwen.Als ik op een beurs geen banen zie die mij bevallen, dan mag ik dat zeggen, en ik mag besluiten ergens anders heen te gaan. En niemand die mij kan verplichten eerst zelf een betere baan te bouwen, voor ik er wat van zeg. Kom nou.Dus ja, dat soort opmerkingen vallen wat mij betreft in de categorie kansloze dooddoeners. Het grappige is, dat ze altijd bij mensen die zelf bouwen en tentoonstellen vandaan komen. (Niet bij alle bouwers/tentoonstellers, overigens.) Daar zou een gedragswetenschapper een leuk onderzoek naar kunnen doen. Zoekt er nog iemand een afstudeerproject in die hoek?