Hoi Leo,Ik doe het even via deze weg maar in Bielefeld zit een spur nul club die met een nieuwe module anlage naar het echte voorbeeld begonnen is van Bahnhof Ik laat de tekst even in het Duits. Wie auf unserer Homepage angekündigt, haben wir mit dem Bau einer Modulanlage begonnen. Als Vorbild haben wir uns die Strecke Bielefeld Ost – Lage ausgesucht, wobei als erstes der Bhf Hillegossen in Angriff genommen wurde. Um alles transportieren zu können, mussten kleine Abstriche am Gleisplan vorgenommen werden.Nun sind wir auf 5 Segmente (a 140cm x 60cm) Gesamtlänge 700 cm gekommen. Wenn wir diese 5 Segmente fertig haben, bieten sich die Ausweichanschlussstelle „ Deppe“, (interessante Rangiermöglichkeit), sowie der Bhf Helpup, (Autoverladung)Misschien is het wel leuk om te proberen om deze spoor nul vereniging naar Euro spoor te krijgen. Let op het is maar een tip van mij kant. Betreft MEC Bielefeldgr bernard
Da's puur hypothetisch, in welke gezin speelt zich zoiets af, nergens toch? Gr, Ben.
Kan ook prima met een PB naar Leo
Waarom kan het daar wel (combinatie van meerdere beurzen en OV) voor een betere prijs dan in NL? Waarom is men bang voor combinatiebeurzen?
Wat hebben wij eraan als alle vrouwen dan naar die beurs gaan en de heren naar Eurospoor? Ik verkoop die vrouwen liever ook een kaartje voor Eurospoor, daar hebben we meer aan.
Wij zien Lego (met respect) liever niet gelijktijdig met Eurospoor. Daar hebben wij (o.i.) geen voordelen van. Bezoekers van een van beide dagvullende evenementen gaan niet daarna nog even naar de andere beurs. Kortom, bezoekers van beide beurzen lopen elkaar alleen maar in de weg of kopen een kaartje voor de verkeerde beurs, wat dan ook weer teruggedraaid moet worden.
Met respect en goede collegialiteit naar de beursorganisatoren van de andere grotere evenementen, maar: Zie het als een visvijver met steeds minder vis en steeds meer hengels.......
Kan mij niet voorstellen dat de deelnemers van 2015 weer een nieuwe kijkdoos maken voor 2016 waardoor het veel moeilijker wordt om weer nieuwe deelnemers te vinden.
Ontraxs 2016 heeft meer dan genoeg animo qua aanmeldingen voor nieuwe banen.