De hal met kramen is vergelijkbaar met Houten en de stands van leveranciers en producenten worden steeds minder.
Hallo,Dat kan ik me voorstellen dat je van die Duitse baan meer wilt zien. Wat mij overigens ook opviel was dat de enige baan met bovenleiding waarbij de pantografen tot nét iets onder de bovenleiding reikten een Oostenrijkse baan was. Wat maakt dat toch een verschil als de elektrische locomotieven zo aan den volke worden getoond. Ik zou bijna willen zeggen dat "ze" het moesten verbieden dat die e-loks met neergelaten pantografen rondrijden uit angst dat ze anders naast de bovenleiding raken wat tot ontsporingen en ander ongerief leidt. Als de pantografen - zeg maar - 2mm onder de bovenleiding steken dan hoeft dat niet te gebeuren en je ziet er niets van! Ik spreek uit een langjarige ervaring.Gegroet,Rob van Kooy
Het was jammer dat deze op een nogal donker gedeelte van de hal stond.
Het was de enige baan die wat spooraanleg betreft de dagelijkse werkelijkheid zoals die in die jaren kort na de WO2 was heel treffend weergaf. Ook de samenstelling van met name D-treinen met de juiste rijtuigen en de juiste lengte (een treinstam van zo'n 9 stuks) deed het goed.
Echte 'bloktreinen" met een tamelijk uniforme samenstelling zijn van een latere periode.
Wat mij overigens ook opviel was dat de enige baan met bovenleiding waarbij de pantografen tot nét iets onder de bovenleiding reikten een Oostenrijkse baan was.
Heeft iemand toevallig foto's van de Duitse baan uit Osnabrück geloof ik? Ik heb eurospoor gemist dit jaar maarZag op fb van eurospoor een 3tal fotos van die baan.Ben benieuwd naar meer