Het kan ter plaatse, het kan ook op een apart vel. Beide methoden zijn al wel eens beschreven.Mijn eigen recept:http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,54292.msg3221414567.html#msg3221414567Met mijn grasmatser® en die braadslee trouwens wel een recipe for disaster.Ter plaatse kan ook; druppels (hout)lijm begrassen.En dan een panty over de stofzuiger en de losse grasvezels hergebruiken.succesHendrik Jan
Om onduidelijke redenen heb ik dit draadje tot nu toe gemist. Ik vind het heel boeiend om te lezen en te zien hoe fraai gedetailleerd je aan het bouwen bent. Het spreekt me zeer aan.Groet,Ruud
Zou dit ook kunnen als je als ondergrond bv zilverfolie gebruikt ? Lijkt me ook geleidend. Of zou dit te dun zijn en te gauw scheuren ? Ik lees verderop iets van een insteekhoes, waarom heb je dat gebruikt ? Dat geleid toch weer niet lijkt me.
De insteekhoes gebruikte ik, omdat de houtlijm daarvan loslaat wanneer ie droog is. De braadslee was vooral, om de losse vezeltjes op te vangen. Maar er zijn hier meer mensen die het (beter) kunnen (dan ik).In het draadje over "Martins geknoei met groen" staan heel veel tips.Ook over graspollen en dergelijke.groetenHendrik Jan