Zelf heb ik ook een afhankelijkheid tussen een wissel en een sein. In mijn geval de inrijwissel van een station en het bijbehorende inrijsein. Staat het sein op rood, dan staat het ook op rood. Staat de schakelaar voor het sein op groen dan is het sein groen (inrijwissel staat rechtdoor) danwel geel (inrijwissel staat krom, dus je moet er langzaam doorheen).
Sorry hoor, maar ik ga er mee kappen. Wat jij wil is onrealistisch, daar ga ik me verder het hoofd niet over breken.Misschien is er iemand anders die nog een goed idee heeft.
Laat eens een plaatje zien van de situatie. Waar staat het sein, en waarom wil je wat je wil? (wat dus niet realistisch is)
Dat komt dan simpel weg door de input die ik krijg van jullie waardoor ik het ook duidelijker voor ogen krijg.Het komt er dus opneer dat ik de wissel goed wil aansluiten, zodat deze reageert op het sein.....Q
Maar in mijn gedachte van een beginner zijn de voorbeelden van viessmann niet onrealistisch.
Goed, het lijkt me dat daar een digitale oplossing is. Vergeet de rest, het zijn hier soms echt autisten wat dat betreft, zeg je als leek iets verkeerd of snap je het gewoon niet, dan wordt je hier gelynched. Dat je het ff weet...