Waarom ben ik dan al enkele jaren aan het wachten op drijfstangen voor een Strukton Hippel?
De betreffende winkel even een e-mail gestuurd, misschien dat ik ze binnenkort mag ontvangen.Ze stonden al een paar jaar in bestelling. En omdat het onderdelen betrof konden die niet worden afbesteld. Zelfs in die tijd nog een prijsverhoging eroverheen gehad. Wanneer het van te voren duidelijk was geweest dat ze toen niet leverbaar waren had ik ze toen ook niet daar besteld.Dat ze bij Erwin nog wel leverbaar zouden zijn wist ik ook al even. Maar niet op het moment dat ik ze toen bij de andere winkel had besteld. Alleen had ik nooit verwacht dat het wachten zo lang zou gaan duren.
Hoezo ?Sik, Hippel, 2200, 2400, 1600 onderdelen zijn gewoon te bestellen.Komen wekelijks binnen bij elke goed gesorteerde winkel.Dit is ondertussen al lang weer opnieuw gemaakt en gewoon leverbaar. Daar heeft de doorverkoop politiek van Reyne al geen invloed meer op.(wel als je bv oude aandrijvingen zoekt van de sik, hippel en 2200.) Van sikkraan tot aircounts het is gewoon leverbaar.
Zal toch wel verschil zitten tussen de rode van de Strukton versie en de rode van een 500/600. Anders had Roco ze geen nieuw nummer gegeven, toch?