Of zie ik hier iets over het hoofd?
De oplossing zonder gebruik van de computer zou ik graag weten, maar is die er?Gerard van der Sel.
Ook de hierboven genoemde methode werkt niet. Als je een van de puntstukken van het kruis aan een wissel koppelt, moet je dit wissel altijd schakelen, ook als deze niet in de rijweg voorkomt. Voor een computer niet erg, maar voor een mens wat gevaarlijker (vergeten in de haast).
Hoi,Als het helpt, het is de bedoeling om via de computer te rijden (koploper).En de kruis op de onderste foto moet het uiteindelijke resultaat worden.Dave
Wellicht is het bedradingsschema welke Ade bij zijn dubbele spoorverbinding beschreef van interesse. Zie de bijgaande foto's.
Henk,Ja ik ben mee. Je programmeert dit in Koploper VAN blok > NAAR blok In vastleggen wisselstraten?Je zorgt er gewoon voor dat in het vast leggen er altijd één van de twee wissels mee geprogrammeerd wordt voor de polarisatie.Alleen even opletten (nummers wissels opschrijven?) als we gewoon zonder de pc gaan rijden.
Hej Zweinstein,Dank u dat' s is al een goeie richting op. die kan ik volgen.Maar met deze aansluiting kan ik niet meer tegelijkertijd van linksboven naar rechtsboven en van linksonder naar rechtsonder een trein laten rijden! En die situatie gaat ook voorkomen.Dave