Volgens mij weet ik nu wel genoeg, draadje kan weg als het zo lastig is. Ik ga maar wat huiswerk maken denk ik want alles wat iemand kan vragen kan ook zelf opgezocht worden. Jammer dat ik de tijd er niet voor heb met een eigen bedrijf om dag en nacht fora af te struinen......
Ik had zelf de NMLD site al eerder bekeken maar zag weinig informatie over toekomstplannen voor het materieel wat ik bekeek, bv bij de 1302 staat het er helemaal niet bij dat deze weer blauw gaat worden of dat de 1125 weer 1125 gaat worden in de nieuwe/oude/correcte kleur. Het forum aldaar is niet heel erg actief met maar één draadje wat actief was in 2014 en zelfs dat draadje had de laatste post in mei 2014, de rest is nog van 2013 en eerder. Dit forum is veel actiever maar ik hou me maar bij mijn modeltreintjes en zal het niet meer durven om hier wat te vragen wat ik ook op grootspoor fora zou moeten kunnen vinden.
Wat is er nu mis met vragen? Ik vraag niemand om mijn huiswerk te doen en het voor mij op te zoeken, maar ik weet dat er op dit forum mensen zijn die het nodige gewoon al weten omdat ze dicht bij het vuur zitten.
op vragen mbt NSM materieel zal je maar zelden in reactie krijgen vanuit bronnen binnen het NSM, daar is een veelheid aan redenen voor, maar het is wel "a fact of life". En wat je met antwoorden van mensen van buiten af kan / wil moet je zelf maar afwegen
reeds gecommuniceerde concrete feiten rond rijvaardig maken van museummaterieel vanuit betrouwbare bronnen,