In dat kader heb ik nog wel een vraag over de instellingen van de decoders op de diverse banen. Ik heb namelijk de indruk dat er nauwelijks iets aan is ingesteld. En ik bedoel dan niet de 598 geluidsfuncties, maar gewoon de max snelheid en de optrek/afremvertraging. Voor mij is dat **het** voordeel van digitaal rijden: dat ik bij m'n baan thuis netjes de max snelheid in kan stellen zodat er geen TGV snelheden op m'n zijlijntje worden gehaald. En dat alles netjes rustig optrekt en afremt.
Maar ongezouten hier kritiek spuien is een beetje min en erg makkelijk... Als je wat te klagen hebt... Stap eens op de bouwer af en vertel het hem... Misschien zit er iets in waar ook hij weer van kan leren...Michael
Bij deze m'n videosamenvatting:(...)Wat ik me voor kan stellen is dat iemand graag zelf optrekt en remt zonder dat er een automatische vertraging in de weg zit. Maar een te hoge maximumsnelheid, da's toch handig om daar iets aan te doen? Dan kan je gelijk het hele bereik van de draaiknop van je regelaar gebruiken.Reinout
@Reinout, Leuke compilatie van wat er te zien is Die eerste baan in je video, welke is dat?
Opbouwende kritiek is altijd goed ook altijd prima daar kan iedereen wat van leren maar ongenanceerd roepen dat je het niks vond heeft weinig zin. Het iedereen naar de zin maken gaat nooit lukken... De spoeling goed gebouwde banen in Nederland is niet groot. Heb je kritiek, Dat mag altijd en wees dan ook een vent en ga zelf eens bewijzen dat je het zelf beter kan..
Uitkijken allemaal. Er zijn zakkenroller actief op de beurs. Ik ben alles kwijt. Paspoort, rijbewijs etc.... ben nu op de beurs, maar ga zo aangifte doen. Wat een gezeik....