Hi Bert,Voila.Inmiddels doet sein 2 ( de drie pitter het ook.Recap tot nu:( bediening via LH 100 Lenz)Sein 1Adres 64, 65, 66 += groen / - = roodAdres 67 nachtstand op de plusSein 2Adres 68 += groen / - = roodAdres 69 += groen/geel / - = roodAdres 70 += groen / - = groen/geel Adres 71 nachtstand op de plusIk heb ontdekt dat ik in de test opstelling bij wisseling van adres met mijn Lenz handregelaar alleen de F toets moet gebruiken en niet de CL toetes om van het ene adres naar het andere te gaan. Dan komen de voorgaande fouten op sein 2.Nu verder met de 2 uitrij seinen, maar diodes Wacht jouw reactie af!Groet,Rick
Recap tot nu:( bediening via LH 100 Lenz)Sein 1Adres 64, 65, 66 += groen / - = roodAdres 67 blijft rood, + of - doen niksSein 2Adres 68 += niks / - = groen/geelAdres 69 += groen/geel / = roodAdres 70 += groen / - = roodAdres 71 blijft rood, + of - doen niks
Is de preset 8 wel goed!
Kan ik de uitgangen niet beter stuk voor stuk programmeren? En zo ja hoe?
Beter is het de centrale weerstand te vervangen door een weerstand met gelijke waarde in alle separate aansluitingen. De centrale weerstand vervalt dan.
Na achter elkaar de adressen 64 t/m 79 ( via LH 100 ) geschakeld te hebben bleek dat de twee uitrijseinen geen witte lampen schakelden.
Waarom bij de uitrijseinen geen diodes ?? en waar heb je dan RT 1 op aangesloten