Wat een bak onzin..
Nee, da's een perfecte mening..
Je kunt ook gewoon besluiten om niet alles te lezen..
Mooi. Perfectie is een onderdeel waar ik een beetje op gestudeerd heb. Er zijn genoeg redenen om NIET trots te zijn om perfectie na te streven. IK ga dat *** niet melden omdat ik niet wil dat zoiets als persoonlijks wordt uitgelegd.Als je perfectie nastreeft lees daar eens een boek over. Hou je na het lezen veel geld, tijd en energie over voor een resultaat wat nauwelijks minder is.Ik ben eens bezig geweest met de perfecte Hi-Fi (High-End) installatie. Tegenwoordig geniet ik van muziek en ga ik 5 keer per jaar op vakantie ipv dat ik gouden kabels koop!Beter doen dan de vorig keer en de inspiratie van andere gebruiken is - zowel vanuit een psychologisch als filosofisch standpunt - echt het meest haalbare wat je iemand mag adviseren.Dit alles nog los van energie, tijd, vaardigheden en tijd.Er zijn maar twee kernwoorden: geniet wat JEZELF doet en respecteer wat een ANDER doet!Ik heb geen verstand van treintjes maar toevallig wel van het onderwerp perfectie
Ik snap wat je bedoeld maar IEDER mag hier iets roepen als hij verstand heeft van hout, elctra, digi, wissels, wagons, etc etc. Perfectie is - helaas - een onderwerp waar ik bovenmatig verstand van heb. Wil niemand het weten? Prima maar dat wil niet zeggen dat diegene (die het niet wil weten dus) gelijk heeft!
Ik constateer dat er erg slecht gelezen wordt op dit forum. Het is echt bedroevend. Maakt niet uit want als ik morgen niet wakker wordt draait de wereld gewoon door. Maar ik haak wel af en dat is wat de TSer waarschijnlijk ook gedaan heeft!
.......met wat kleine imperfecties..