Dat lukt niet altijd direct even goed, maar een leuk leerproces is het wel! 'Gewoon' beginnen en zelf versteld staan wat je zelf al snel kan bereiken...
Leuk dat deze kant van de hobby eens wordt bekeken.Erg leerzaam en geeft volop inspiratie om zelf mee aan de slag te gaan. Dat lukt niet altijd direct even goed, maar een leuk leerproces is het wel! 'Gewoon' beginnen en zelf versteld staan wat je zelf al snel kan bereiken...
Vertrouw je er niet helemaal op dat je baan volgens de maatstaven niet helemaal op orde is, plaats dan op deze site geen beelden.
kan ik me enorm ergeren als er iets niet uit ziet.
...... Alle lof en mooie foto's ten spijt heeft de bouwer dan gewoon gefaald om zijn doel te bereiken.....
CitaatDat lukt niet altijd direct even goed, maar een leuk leerproces is het wel! 'Gewoon' beginnen en zelf versteld staan wat je zelf al snel kan bereiken...Beste uitspraak tot nu toe, dat heb ik ook gedaan..
Maar de onderstaand stukjes tekst uit dit topic geven goed weer welk beeld ik van Beneluxspoor heb:
Foto's van een houten plaat met een H0 én een N spoor ovaaltje worden door sommigen als inferieur en onwenselijk op dit forum beschouwd.
Streven naar Perfectie leidt tot Imperfectie.Oftewel: Leer je grenzen kennen en verruim je blik. Ga voor het doel en hou tijd over om te ontspannen en te genieten van het moment.
Streven naar Perfectie leidt tot Imperfectie.