Op Ebay had een winkel enkele leuke wagons te koop staan:Of de ketelwagen van de Hoogovens ook zo bestaan heeft weet ik niet, het nummer bestaat wel maar die is (tegenwoordig) zwart.
Bij menzels in Düsseldorf set pkp rongenwagens van roco
Dit past beter in je topic over modeltreinwinkels in NRW, als opsomming van de modeltreinwinkels daar. 😉EDIT: Goeie omzetting naar dat topic Het PKP materieel in de vitrine verdient overigens ook wel een eigen draadje.
Je hebt hopelijk toch wel de zijboorden erbij geleverd gekregen? Draadrollen op een platte wagen zonder zijboorden is vragen om problemen
Gaaf zijn die Ik zoek ze nog in 00 maar die worden nog niet gemaakt.
Ik had nog zo beloofd dat ik geen nieuwe aanwinsten meer zou posten. Maar ja, toen werd de loc 1341NH aangeboden die een set zou kunnen vormen met het reeds aanwezige New Haven exemplaar, omdat die getooid is met nummer 1342NH wat eigenlijk een dummy is geweest. Nog eentje dan, nog eentje dan..
Met het steeds voller raken van de vitrine wordt het lastiger ontbrekende objecten te vinden uit de categorie pre-70. Maar toch nog wat gevonden: deze met oude nummer 1477 en stempel uit '69 ontbrak nog (het jaren 70 model had ik al van de hand gedaan..)