Leuk spul, zit ook nog met een scheef oog te kijken naar een leuk span met dubbelas-tankwagens Rijden hier regelmatig zowat door m'n voortuinEn regelmatig tot ergernis, staan die klungels met die krengen geparkeerd op de spoorweg overgang een bak koffie te doen ofzo." ja.. zo mooi zijn ze ook niet.. rij eens door... "Ze staan op het lijstje Maar nu maar even de veiling sites en verkoop sites laten voor wat het is, t is deze maand een tikkie uit de hand gelopen met "oh.. die wil ik ook! "
Normaliter ben ik niet van het aanwinsten plaatsen, nu toch wat bijzondere zaken gisteren op Houten:Overgenomen van forumlid, dit Slowaakse lokje van MTB:Nummer 18! (Roco):Nummer 5,6 en 7 (Fleischmann):Nummer 2, al heeft nummer 1 niet deze fraaie weathering zoals gedaan door Marco1044:Containertje van Herpa:En wat offtopic-materiaal gekregen van broer en gezamenlijke vriend, tevens forumgenoten: Herkomst van de rechter fles lijkt me vrij duidelijk, de linker komt uit Bingen am Rhein waar we regelmatig zijn geweest voor de Rijn-treinspotexcursies.
LS-Models UIC-X RIC Bm en ABm rijtuig van de Zwitserse Spoorwegen.Beide rijtuigen zijn bedoeld voor de Intercity Maastricht-Basel.Jos.