Klopt, het L sein is vanaf 1963 als mijn data juist is? De loc is digitaal, dus mogelijk zou ik dat ergens moeten kunnen uitzetten/programmeren, want het zelfde pitje wordt ook gebruikt als sluitlicht. Daar moet ik eens in duiken, maar voor nu is het een consessie die ik dan maar neem
Wat je zou kunnen doen is het gele/witte ledje met een likje zwarte verf behandelen.
Heb jij de Liliput ook? Want de Albert Modell zijn 14 wagons en over de Gotthard waren er altijd 16. Ik heb nog twee unieke nummers van Liliput om de set te completeren. Ben benieuwd naar eventueel kleurverschil. Dat het een andere mal is en net ander type vind ik juist leuk want ik het echt reed er ook van alles door elkaar (in dat opzicht zijn 14 bijna dezelfde wagens niet geheel volgens voorbeeld, maar ach). En stiekem vind ik het ook leuk dat Albert Modell en Eyro zo'n goede combi blijkt te zijn want ik heb die twee ooit aan elkaar voorgesteld. Dus leuk dat er zulke mooie producten uit voort komen. Met vriendelijke groet, Dennis
De nieuwe T5 Taschenwagen van Roco. Als Wascosa met een LKW Walter trailer.Als beloofd door Roco is de wagen geheel gemonteerd. Onderdelen voor het transport van containers zijn ook aanwezig, zodat de wagen kan worden aangepast.